så jävla stört (NATHALIE)

Tänkte uppdatera denna blogg nu när det blivit 2k12. Bianca från Hässleholm och Haraldsson har nog saknat mig, många kommentarer från er och hoppas att ni mår bra även nu tre år senare. Iallafall, vad som har hänt dessa år är mycket men ändå ingenting. Körkortet har tagits och första kvällen tog jag röda faran(volvan) och hämtade upp Jorun och Anna och så cruisade vi runt med "The lonely Island - I'm On A Boat" där vi tillslut tog ett stopp på Anderstorpsskolan. Sedan gick livet vidare och vi tog studenten. Kul som fan. Sedan åkte jag till Cypern. Där levde jag och Elias(min man som jag fann 2010) loppan. Alla saknade mig så mycket(vi säger att detta är sanningen) att jag for hem för att träffa mina små bär igen. Det blev inflyttningsfest. Hälften att sällskapet spydde vid kvällens slut. Kul men ändå inte. Sedan blev det London. Omtumlande och letandes på ny identitet i vuxenlivet. Lyckades väl inte. Åkte hem igen. Saknade Jorun som blev kvar(lät som att vi glömde henne men nae vet ni hon bor ju där den lilla lusen). Fyllde tjugo. Gick på systemet varje dag ungefär. Nu är det dock lugnat. Anna och Anna har flyttat. Tjugo i en månad ungefär. Jag är vuxen. Börjar arbeta snart. Jorun kommer hem och då ska vi starta den nya positiva eran. That's all.

Måste dock tillägga att alla minnen som man tenderar att glömma bort kommer tillbaka när jag läser igenom denna konstiga men ack så vackra blogg. Vi verkade ha förjävla kul det året. Dags att ordna detta. KRAM PÅ ER MINA HJÄRTAN. Ni kommer alltid förbli mina favoriter. Vad som än händer. Dags att bli roliga och positiva som vi var år 2009. Okomplicerat och bra. Tack och hej.
Trackback
RSS 2.0