Crazy-ass

Hej alla små julepersoner:-) här sitter jag och är alldeles julevarm. Jag tycker som om allt och alla just nu. Förutom faktumet att mina föräldrar vill att jag ska dö, dom skruvar ner mitt element varje gång jag skruvar upp skiten, känns allt rätt gött. Härligt och rofyllt sinneslag hos moi som verkligen borde dokumenteras, och firas! Har det något med julen att göra så tycker jag vi ska tacka jesus för att han föddes. Även fast julen egentligen är en riktigt skruvad högtid om man tänker på vad man firar o hur man firar det, så spelar det ingen roll. F that, nu snakkar vi gemenskapens högtid! Vill därav härmed önska er en kunglig jul:-)


Kommentarer
Postat av: Angelface90

Åh en bild på dig och mig så fint❤️

2014-03-01 @ 21:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0