hej din cockamouse (Nathalie)

Tjeeena! Idag är en väldigt tråkig och mörk dag. Det var gårdagen också. Och dagen innan det. Jag har legat inne och sett film, på netflix, i TRE HELA dagar. Bryr jag mig? inte mkt. Hade bara önskat att ni tjejer kommit hem tidigare eftersom jag och min lilla familj flyr till kangos under julhelgen. Aptråkigt kan jag tycka, men ändå mysigt. Jag har, i helgen, blivit skallad i min stackars lilla näsa. Eller inte i, på kanske man säger. Den tar fortfarande ont. Det var en omedveten skallning men man kan ju ändå bli ledsen:P Ni får avgöra om den är sne eller inte när vi träffas. FÖR DET GÖR VI VÄL? Jag avslutar med en låt som beskriver hur kärlek känns. Vad tycks? FÖR ELLER EMOT?
 

Kommentarer
Postat av: Bosse

Är inget ljud på videon. Kanske borde byta ut den mot en fungerande version.

Svar: Du har fel där Bosse. Ljudet fungerar perfekt. Du bör checka din högtalarfunktion istället.
vem fan är JANNE?

2012-12-19 @ 21:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0