Identitetskris del 45 (Jorun)

Hej alla barn och apor. Här sitter jag, mitt i livet och känner mig gammal och sliten. Jag är alltså 20 år. Frågan är då hur jag kommer att känna mig när jag verkligen blir gammal? Kanske lika bra att skippa det tänket för jag tror ärligt talat att det är meningslöst. Vad ger det? Okej jag är inte arton längre, som att det var så mycket bättre för den delen? Nej det var det inte. Sen är jag typ snyggare nu ändå så! Nae jag vet inte riktigt vad jag har för problem, det har jag aldrig vetat. Det enda jag vet är att jag börjar jobba klockan fyra, Amme är ledig och vi ska kolla om juleklappar. Just ja, jag bor i en liten håla i Norge now-a-days. Jag hatar att handla julklappar för den perfekta julklappen är en MYT och därför finns den ej. Nu ska jag wrappa denna skit för jag vet själv att man inte orkar läsa långa inlägg. Jag vill bara utdela en kram till mina vänner som delar detta bisarra och ibland mycket trevliga liv! Peace.

Kommentarer
Postat av: Julenisse

Varför hatar du julen? Julen är kärlekens högtid, tråkigt att du känner så.

2012-12-18 @ 01:00:40
Postat av: Juletomten

Jag måste tillägga att julen handlar om att vara snäll och tänka på sin familj/nära. Det sårar mig djupt att du kan hata något som ska ge alla små barn glädje och glimrande ögon. Varför, Jorun? Varför?

2012-12-21 @ 15:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0